Och så händer inget och så händer inget och så händer allt!

Jag har varit så slö med bloggen den sista tiden. I och för sig har jag haft lite annat att göra men så lång tid tar det faktiskt inte att skriva lite.

Vi har haft en helt underbar husvagnshelg. Som vi utökade med en dag. De tre arbetarna tog semester på fredagen så vi åkte redan i torsdags kväll. Vi har varit i Örby med goda vänner. Det blev en hel del spring i tygaffärer och vi har köpt tyg till nya gardiner i vardagsrummet. Kul men nu skall de sys också. Vi får se hur det går. ??? Och när tiden skall infinna sig. Jag fick också handlat mig ett par stövlar och ett par skor. Även gubben fick nya skor. Jag har haft lite kris på skofronten men nu är det löst. Skönt men dyrt.


Vi knäckte också några idéer till att dämpa ljudnivån i samlingslokalen på campingen. Vi köpte lite till det men måste nog åka en gång till för det stora inköpet.  Jag måste också få ett godkännande på att vi handlar det som behövs.

Vädret har varit toppen och vi kunde till och med äta lunch ute på lördagen. Vi har ätit god mat och slappat mellan shoppingturerna. Det blev inga sena kvällar men trotts det har jag varit helt slut. Idag är det lite bättre men igår var något gräsligt jobbigt. Värk över allt och sååååå nedrans trött.

Jag har laddat upp lite alster jag gjort den senaste tiden. Kort, LOsar och tändsticksaskar.

Nu skall jag leta runt i andras bloggar och se vad som hänt. Ha det gött go vänner och tack för att du lämnar en liten signal om att du varit här.

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena (spoketlaban)

Klart du skall komma på träffen nästa gång, vi har jätte trevligt.
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback