Igår var jag lite djup.

Jag läste igenom vad jag skrev igår kväll och oj vad jag var djup. Men ibland måste man ju vara det också. Jag är också en sådan person som hatar rykten och jag försöker alltid att stoppa dem.

Men jag förstår inte hur är folk funtade när de skapar ett dåligt rykte? Ibland kan jag förstå att det kan bli en höna av en fjäder när någonting har snurrat runt ett tag. Det beror ju på att människor tar till sig saker på olika sätt. Men hur kan man medvetet skapa ett rykte där det bara fanns ett ord sagt? Det är ju ren lögn. Och människor som ljuger har ingenting att hämta hos mig. Men så är ju rättvisa och ärlighet mina ledord.

Ja ja nu skall jag inte trötta ut er mer med detta. Jag har mina härliga kompisar på campingen som inte tror på sådant här och som tur är är det bara några få som ställer till det. Det roliga är ju också att med tiden så blir ju dessa människor genomskådade.

Idag lyser solen igen och det är underbart. Tänk att det är så fint väder i septemper.

Ha det gött go vänner.

Kommentarer
Postat av: Ejris

jösses säger ajg först läste hela förra inslaget oxå. Rykten är det läskigaste man kan råka ut för håller oxå på rättvisa o sanning om oerhört högt. Jag råkade ut för ett illvilligt rykt när ajg var i tonåren. Fiskar gärna just denna dagen stog jag i hamnen o drag strömming Lillebror brukar vara med men av nån anledning stog jag här själv. Vid kajen ahde en båt stor båt lagt till. Kocken kom o frågade om han fick köpa strömming ..mmm sa ajg mot att jag får titta runt på båten ( alltid vart intresserad av tekning
o sånt) kocken sprang upp på båten frågade sin Kapten och ajg hälsades välkommen ombord. MEN när ajg gick därifrån såg nån mig..o vips var man hamnens lille luder!! o innan ajg fattade vad det pratade om... Tur mamma o pappa visste vad ajg gjort och INTE gjort. men läskigt med rykten efter det. har några skvaller tanter på gården som kan allt om alla..JAG ahr nog att hålla reda på mig själv;) skulle inte orka ha felr än de man ahr att hålla reda på //Kram o du TA ett glas vin nu när campingen stängt lovar att inte säga till nån

Postat av: Zara

Man får tänka som så att det är nog synd om de som skapar rytkterna, de är troligen avundsjuka, ensamma eller bara bittra. Men det är trist när rykterna drabbar än själv...
Kram

2007-09-11 @ 10:39:43
URL: http://zaras.blogsome.com/
Postat av: Bettan

Ja du vännen. Det finns sådana som inte har annat att göra. BRY DIG INTE, SLÖSA INTE ENERGI PÅ DESSA IDIOTER.
Hoppas att du kan stänga av detta så att du inte går och grubblar.
Ha de gott! KRAM

2007-09-11 @ 11:34:22
URL: http://bettansblog.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback