Det ser ut som om det skall bli jul i år igen.

I år räknar vi inte dan för dan så där eftersom vi skall fira julafton på juldagen. Man får ta seden dit man kommer och på Irland firar man på juldagen. Jo, det ser faktiskt ut som om vi skulle komma iväg imorgon. Inga stora katastrofer just nu i alla fall. Bara att jag börjar bli förkyld och att jag måste ta mig till tandläkaren för jag bet av en tand i lördags. Jag ger mig själv fina julklappar va? :( Väskorna är så gott som färdigpackade och vägda. Idag skall jag hämta sonen och flickorna för imorgon bär det iväg. Tjejerna är så spända över att de skall flyga för första gången. Vi har tagit det lungt i helgen eftersom jag börjar bli förkyld och det vet vi ju hur det brukar bli men jag har packat ner så mycket medecin som helst så vi hoppas ju att det skall gå bra. Nu go vänner önskar jag er en JOD JUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback