Jo visst är jag här!!!

Jo visst finns jag här men jag är så trött så trött. Jag har äntligien fått tillbaka min stora data igen efter kraschen men jag är låmgt ifrån klar med den. Det är segt och jag har svårt att samla mig.

Nu har min mamma varit snart fyra veckor på sjukhus och det var meningen att hon skulle ha permis fredag em till söndag em för att om allt var bra bli utskriven på måndag men när jag kom dit idag så har hon feber och imorgon skall hon starta med antibiotika. Eftersom hon är så extremt allergisk mot medecin kommer hon inte att få permission över helgen och det slog hårt både mot henne och pappa.

Vår förhoppning nu är att hon kan komma ut på permis på söndag och komma hit till mig som fyller år och kanske komma hem i slutet på nästa vecka. Jag hoppas det för det ser så bra ut för henne nu.

Annars rullar livet vidare och vi gör allt vad vi kan för att hålla oss flytande. Det är dock inte alltid så lätt kan jag säga. Fortfarande har vår son problem men de växlar ändå och just nu är det positivt med honom. Dock inte för alla problem han ställs inför.

Jag är ändå glad för att ha pratat med yngste sonen och hans familj över skype idag. Så skönt att få se och höra dem.

Några julkort har det blivit och nu hoppas jag även få iväg dem. Jag vill även fota och lägga in dem här. Vi får se hur det blir med det.

Liseberg och barnbarn blir det ändock på lördag och det skall bli kul.

Vi hörs igen.

Kommentarer
Postat av: Annica

Kram och stort grattis på födelsedagen..

Hoppas allt gått som du tänkt dig och att du snart orkar mer.



Kram igen, Annica


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback