Jag måste bara få berätta!

Ibland är dagarna fyllda av ljus. Jag beslutade att ta en långprommenad med Max till marknaden på torget. Solen lyste och vädret var helt underbart. Jag hade bara gått några 100 meter så möter jag H från omstart. Jätteroligt att se henne igen. Jag gillar henne skarpt. Samtidigt kommer svärmor och Max blir så glad över att träffa sin "farmor". Efter en lång pratstund går vi vidare och då möter jag min vän L. Vi pratar lite och allt känns bra. (Det är ju så att efter allt tråkigt med min stora son så har jag isolerat mig. Hatar telefon och vill bara "götta" mig i all olycka.)Därför blir det extra kul att igen träffa människor man känner. Långt om länge kom vi oss till marknaden och där hittar Max "farmor" igen. Även min morbror Kent kom och vi stod alla och pratade en stund. Sedan ringde min arbetschotsch och vi skall höras igen. Efter det träffade jag R och vi gick runt på en marknad som höll på att packa igen. Men vad gör det! Vi fick sol på oss och träffade flera trevliga människor. Detta suger på krafterna och vi blev hungriga. Maken hämtade Max och jag och R gick och åt lunch. IBLAND KÄNNS LIVET BARA SÅ RIKT! Idag känns som en sådan dag.
Kram till er alla och tack för kommentarer.

Kommentarer
Postat av: Annica

Hej
Skönt att du haft en bra dag, vi behöver sooollll..:)
Blev full i skratt när du kommenterade det jag mailade. Mamma och du var allt bra tokiga. Som den gången när ni gick med en röd och en blå stövel var..:)))

Kram till dig

Postat av: Evelina

Vad härligt med en BRAdag!! Det är så härligt när solen lyser, det känns liksom lättare att vara glad då!

Kram

2008-02-09 @ 08:42:24
URL: http://evelinaahlgren.blogspot.com
Postat av: Hoppetossa/Mariante

Skönt Bammie att se hur dina dagar börjar återgå till lite mer händelserika dagar och det går åt rätt håll!
Själv hinner jag knappt med mina blogg-rundor, för nu har stämpelfebern flyttat in även i mitt pysselrum och jag sitter å plitar med diverse swappar ATC-kort och inchiesar.....så kul att jag blir alldeles tossig! När kommer du?
Stor bamse kram

2008-02-10 @ 12:02:11
URL: http://hoppetossadesign.webblogg.se
Postat av: Therese

Vad underbart för dig att du hade en härlig dag!!
Hoppas att helgen var fin den med.
Kramar

Postat av: Zara

Denna dagen kunde bara blivit snäppet bättre om du träffat på mig :o)
Man behöver sådana dagar så man inser att livet är itne bara dåligt!
Kram

2008-02-12 @ 09:05:52
URL: http://zaras.blogsome.com/
Postat av: Lisbet

Hej hallo?tjena?typ..
Har rattat in sportradion på radion, skaffat mig en stor kopp kaffe och tänker medan jag lyssnar på Skidskyttet surfa runt och infånga lite inspiration från scrappare.

2008-02-12 @ 14:50:07
URL: http://digiscrapp.blogspot.com
Postat av: Eleonore

Härligt att du haft en sån toppendag, hoppas att du känt samma livsglädje efter den dagen!

Här kommer en hjärtekram till dig så här på alla hjärtans dag,

kram Eléonore

2008-02-14 @ 12:32:28
URL: http://eleonores-blog.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback