Gott Nytt år

Nu är vi hemma igen. Vi har haft några härliga dagar i husvagnen uppe i Hökensås. Snöade gjorde det hela tiden. Tyvärr hade vi glömt ta med oss vinterkänger och jag även handskar.

Vi har slappat, sovit, tittat på TV, träffat vänner m m. Det var skönt med några lediga dagar.

För er som undrar var några inlägg tog vägen kan jag säga att jag fick ta bort dem. Vissa tog väldigt illa vid sig och därför kommer jag inte att skriva något mer om denna händelse här i bloggen. 

Tack ändå för ert stöd.

Kommentarer
Postat av: Annica

Hej
Skönt att höra att ni haft det bra, men jag vill gärna veta hur det går för er. Förstår om du inte vill skriva om det...

Kram vännen

Postat av: Hoppetossa

Gott att höra att ni haft några bra dagar i vagnen! Få saker ger så mycket kraft som just vintercamping!
Undrar om "lilla hon" kanske vill ta en fika i nästa vecka? Jag ska till Freeport nämligen!
Kram till er alla

2008-01-02 @ 19:58:06
URL: http://hoppetossadesign.webblogg.se
Postat av: Annica

Hej, vår barnfria dag infaller den 1/2 då vi har vår bröllopsdag. Då är det fem hela år sedan vi lurade mamma..:)

Kram på dig och skönt att höra att allt är under kontroll

2008-01-04 @ 08:16:57
URL: http://anki72.blogg.se
Postat av: Ejris

god fortsättning på nya året...håller tummarna för bättre camping vader i sommar;) kram

2008-01-07 @ 22:32:14
URL: http://ejris.blogspot.com/
Postat av: elsamaja

Hej
Skönt att höra att ni fick komma iväg iallafall, av vad du hade skrivit här tidigare, så behövde ni nog få några dagar för återhämtning.
Om du behöver nån att ösa ur dej för, så är du välkommen att skriva till mej, du har ju mailadressen här, jag har gått igenom en hel del, och vet att livet är för dj...gt ibland, så jag kan nog vara lite soptunna, och förhoppningsvis vara till stöd också, om du känner att du skulle behöva det.

Kram till dej och din familj

2008-01-08 @ 16:37:23
URL: http://elsamajarun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback