Skapat igen

Nu har jag skapat en del kort. De flesta skall någon annan titta på innan jag kan lägga upp dem här. Men två stycken födelsedagskort har jag gjort dock inte helt färdiga för när beställningen kommer skall det dit namn också. Dock är det skönt att vara lite före. :)

I söndags var vi på Disney on ice med barnbarnen. Det var jättetrevligt. Båda flickorna tyckte att det var kul. Fast de visade det på olika sätt. Man ser att redan vid 7 års ålder börjar det spontana i barnen att försvinna. Jag tänkte ladda upp en bild här men batteriet i kameran lade av så det får bli en annan dag.


Måndag och tisdag har varit två nattsvarta dagar för mig. Säkert en reaktion på allt vi har haft här. Idag har jag rykt upp mig igen. Varit ute, i stormen, med Max. Möte R vid sjukhuset och pratade en stund. Vi skall träffas imorgon igen. Det skall bli trevligt.

Här kommer de två grattiskorten.


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hejsan.vad fina kort du skapat.skickar en lille kram .Cecilia

2008-01-17 @ 09:33:44
Postat av: Hoppetossa/Mariante

Vill bara att du ska veta att det reserverade bordet matchar nattsvart......jag menar det är ok att sitta där även om inte flaggan är på topp! Bara så att du känner till möjligheterna, vägen kan du ju!
Ibland kan ett miljöombyte skingra dimman....
Kram

Postat av: Bettan

Jättefina kort du gjort. Vi var på Disney on Ice kl. 14:30 var ni där då?
Titta in i min blog du har fått en utmärkelse. Kram

2008-01-17 @ 10:47:17
URL: http://bettansblog.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback