Vardag igen

Ja, då är det äntligen vardag igen. Flickorna lämnade vi i söndags och gubben började arbeta på måndagen. Jag har i stort sett inte gjort någonting denna veckan. Jag behöver en låååååååååång vila både för kroppen och huvudet.

Jag har plockat fram mina cd-böcker och börjat lyssna på dem igen. Det är så skönt att sitta alldeles ensam och scrappa samtidigt som jag lyssnar på en cd-bok.

Fast idag har jag bestämt att äta lunch med min vän R. Det skall bli skönt att träffa henne igen. Annars har jag väldigt svårt just nu med att träffa/prata med folk. Jag hoppas att det snart går över igen.

Just nu sitter jag här och funderar på om det inte är på väg en förkylning igen. Det är småtätt i näsan och halsen kliar. Det skulle inte förvåna mig om jag åker på en omgång till. Jaja bara jag inte åker på någon mer magsjuka så skall jag väl överleva.

På söndag skall vi och tjejerna gå på Disney on ice. Det skall bli jätteroligt. Söndagen som gick var vi på Bus och leklandet med tjejerna. De hade jätteroligt! Farfar också en stund. :) Jag var måttligt road för ljudnivån var nååååågot hög kan jag säga men roligt att se de glada flickorna.

Ha det gött go vänner!

Kommentarer
Postat av: Zara

Hej,
Hoppas att du slipper förkylningen!
Kanske du träffar mina barn på söndag de ska dit med Daniels mormor & moster.
Kram

Postat av: Anonym

Hoppas du får hålla dig frisk Vila så mycket du kan.
Kram

2008-01-09 @ 18:21:04
Postat av: Therese

Usch dessa förkylningar. Håller tummarna för att du är frisk till helgen. Låter jättemysigt att gå på Disney on ice.
Kramar

Postat av: Mariante

Jaha en annan behöver inte fundera på OM man ska bli sjuk, jag har legat för ankare sen i måndags kväll med feber. Så det blir inget Freeport för min del, men vi kanske kan göra våran Kungsbacka runda omigen i slutet av denna månaden om ork och inspiration finnes!
Ha det så gott å hoppas tåget tuffar på som det ska!

2008-01-10 @ 17:25:44
URL: http://hoppetossadesign.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback