Jag har blivit utmanad!

Jag har blivit utmanade av Julia: 1. Beskriv reglerna 2. Svara på alla frågorna 3. Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar. 4. Be dem läsa din blogg. 5. Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen. Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag? 1 Umgås med Mikael och Linnéa 2 Fira bröllopsdag 3 Gå på skaldjursafton på campingen 5 Ta hand om receptionen Vad gjorde du för 10 år sedan? Arbetade och arbetade. Invigde vår första husvagn och planerade flytten till vår nya bostad. Vilka platser har du bott på? Jag har bott på Hälsö, Partille och Kungsbacka Fem saker du skulle göra om du var biljonär? 1. Unna hela familjen en massa saker 2. Skänka pengar till forskning 3. Resa 4. Ny bil 5. Strö pengar runt mig. :) Ja vilka ska man utmana?? Mariante, Martina, Eva-Lena, Bettan,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback