Veckan som gått.

Ja, vart tog den vägen? I och för sig har den ju varit en dag kortare än vanligt men ändå rusar den iväg. Jag är fortfarande inte frisk och igår var det tre veckor sedan det började. Jag är ju bättre förståss. Ingen feber och rösten har förbättrat sig en hel del men nog kraxar jag fortfarande. Sedan är jag fortfarande gräsligt trött. Jag orkar nästan ingenting.

I onsdags hämtade jag barnbarnen och hade dem till igår eftermiddag. Mamman jobbade kväll och pappan är sjuk. Två pigga tjejer med en ickepigg farmor är ganska tufft men de är så härliga de små trollen.

Att vintern är här känns ganska dråpligt med tanke på att campingen öppnar om två veckor. Meningen är ju att vi skall ställa upp och resa förtältet denna helgen men det går inte.

På påskdagen började jag med min medicin för att sluta röka. Än har jag inte märkt några större biverkningar. Med tanke på att jag hade så många biverkningar förra gången dock en annan medicin)så var jag beredd på det värsta. Jag har inte ännu kommit upp i full dos så vi får se vad som händer. Fortfarande är det gott att röka men det skall väl ändra sig hoppas jag. Jag ser fram emot ett rökfritt liv. Jag minns förra gången att det var väldigt skönt att inte vara beroende av dessa cigg. Fast jag minns också den gräsliga kampen varje dag i 2,5 år. Jag var ständigt röksugen! Hoppas att det inte blir så denna gången.

Ha det gött go vänner. Vi hörs igen.

Kommentarer
Postat av: Martina

Hej gullet. Du ska se det kommer bli så skönt när du har slutat....det luktar ju ve o fasa med cigg :-))). Och massor med pengar till pyssel får du. Kram och lycka till,

Postat av: Therese

Det kommer att gå så bra att sluta röka, och som Martina säger, tänk vad mycket pengar det blir över att handla pyssel för:)
Kramar om

Postat av: Lilo

Heja dig!!! Klart vi vill ha en rökfri Bammie! =)
Jag har faktiskt aldrig tagit ett enda bloss i mitt liv.

2008-04-02 @ 18:21:30
URL: http://liloscrap.blogspot.com
Postat av: Zara

Det var jättekul att se dig i söndags och att du mår okey!
Kram

2008-04-05 @ 18:31:49
URL: http://zaras.blogsome.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback