Inte alltid lätt att se det positiva i livet.

Jag tycket att det var så bra att jag försökte se det positiva i livet. Dock kunde jag inte se det så länge. Igår hade jag en av mina värsta dagar  i livet. Jag och min bror var med vår mamma hela dagen. Vårdcentral och sjukhus var de ställen vi var på.

Vi tog beslut som vi aldrig trodde att vi skulle behöva göra. Av hänsyn till mina föräldrar går jag inte in på detaljerna men nu är lilla mor på sjukhus igen.

Jag är så trött så trött så himla trött. Jag har inte sovit en hel natt på hur länge som helst och jag hade ingen aning om att man kan gråta så här mycket. 2008 är ett år jag inte vill minnas. Det har varit berg o dal bana hela året.

Tack för att ni orkar läsa.
Kram till er alla och var rädda om er.

Kommentarer
Postat av: Annica

Åhh, gumman!! Trist att det skulle behöva bli så, men kanske det bästa.

Ta nu vara på dig med, kramar i massor /Annica

Postat av: Eva-Lena

Här kommer styrkekramar till dig.

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaammmmmmmmmmmmmmmmm

2008-11-21 @ 06:06:19
URL: http://evalena.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bammi bammi vad kan jag säga...

De varmaste kramarna till dej å gubben...

Ni vet var vi finns....å kaffe har vi å middag med om det skulle smaka på sätta sig vid dukat bord en dag!

Ta hand om så gott det går!

2008-11-21 @ 22:12:15
Postat av: Mraiante kanske jag skulle skriva oxå

2008-11-21 @ 22:12:58
Postat av: Therese

Skickar många varma kramar till dig.

Kramar om

2008-11-24 @ 07:02:34
URL: http://thereselittlecorner.com/blogg
Postat av: Zara

Vill bara skicka massor med kramar och tänk på att det belut ni tagit har ni gjort av omtanke!

Kram

2008-11-28 @ 11:19:39
URL: http://zarasrum.blogspot.com/
Postat av: M. i Hunnebo

Tänker på dig o din familj. Vet hur jobbigt det är när de man älskar är sjuka. Hoppas du hittar styrka att ta dig igenom detta.



Kramar!!!

2008-12-01 @ 00:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback