Jag har blivit utmanad av rara Eleonore!

Vilken mat äter du ofta?

Spagetti och köttfärssås.

När du är på kalas, är du personen som sitter eller hjälper du till att duka av?

Jag hjälper ofta till att duka av.

Var sitter du helst när du bloggar? 

Hemma vid mitt skrivbord. 

Köper du ofta Triss?
Jag köper triss några gång i månaden, man måste ju spela för att vinna.

Vilket land eller vilken stad har varit din bästa semester?
  
Turkiet - Alanya

Vilken TV-kanal tittar du mest på?

Tittar på??? Jag sover mest framför TVn

Vilket är ditt favorit vin? 

Har inget favoritvin men tycker bäst om rött vin.


Här är reglerna: Välj ut 4 stycken som du vill ska svara och utmana dem sedan på deras bloggar. Be dem läsa din, och låt personen som utmanat dig veta när du svarat på utmaningen. Nu vill jag utmana följande kreativa pysslare:
 

Kommentarer
Postat av: Ann-Marie

Åh tackar!!!! Ska göra det så fort tiden räcker till, känner mej i trevligt sällskap!!!

Postat av: Lilo

Oj, jag är utmanad! Ska försöka komma ihåg det också, är urusel på att minnas sådant. ;) Men tack för att du tänkte på lilla mig!

2008-10-21 @ 21:43:53
URL: http://liloscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback